Tuesday, January 6, 2015

Calatoritul pana departe

Eu sunt ala care se culca la 4 si se trezeste la 9 fara nici o problema. Pot sa petrec toata noaptea si sa fiu fresh a doua zi. Am obtinut aceasta rezistenta speciala dupa ani si ani de exercitiu. Asa ca am zis ca treaba asta cu jet lagu e o prostie, alintaturi de occidentali. 
4 zile am suferit groaznic. Culcat la ora 9, trezit la 1, la 3, de la 6 gata somn. Cosmaruri oribile. Stomacul permanent deranjat si o stare generala de rau. 
Nici acum, dupa o saptamana, nu mi-am revenit complet si trebuie sa am grija ce mananc. 
Deci da, jet lagu e  treaba serioasa.

O alta treaba serioasa aici e drumul. Orice drum. Aici toate drumurile sunt perfecte. Marcate perfect, cu semne clare si explicite. Gata cu simbolurile obscure gen triunghi albastru cu margine alba. Nu tată. Patrat galben, scris negru "MERGE LEFT". "LANE ENDS". "WATCH FOR BIKES". Benzi negre sau gri de asfalt sau macadam sau ce-or fi punand in ele, fara nici macar o crapatura. Benzi de bicicleta peste tot. Nimic confuz. Viteza cat se poate. Doar peisajul se schimba. 

Mai mult, daca esti baiat responsabil si iei si alti oameni cu tine in masina si decongestionezi traficul, poti sa mergi pe o banda speciala, mai lata si mai rapida. Sfantu' drum are grija de tine.

Am avut desert, cactusi, cactusi inzapeziti, de ieri sunt brazi si conifere. 
Ai o problema, gasesti solutia pe marginea drumului: benzinaria e atotputernica. Are de toate. De la mancare la cartuse de shotgun. 
In Arizona nimeni, nimeni nu merge pe jos. 
Rezolutia de anul nou - permis. 







No comments:

Post a Comment