Sunday, December 28, 2014

inspectam aranjamentele

Eu si cu Mada efectuam prima vizita de inspectie in State.

Iata care e planul:

Bucuresti - Phoenix, Arizona 

Unde, dupa 14 ore jumate de zbor, plus o escala de 5 ore la Londra, va trebui sa luam o hotarare importanta chiar la aterizare, in aeroport.


Phoenix - Tucson, tot in Arizona. 

Unde vom inspecta modul de desfasurare a unei nunti canadian-americane.


Tucson - Marele Canion

Unde vom observa si cantari potentialul turistic al uni canion (niste chei. gen cheile Tisitei dar mai mari)


Marele Canion - New York

Unde speram sa avem timp sa inspectam tot ce trebuie dar n-avem decat o saptamana si e imposibil.



Pana una-alta era 18.18 cand am inceput sa scriu treaba asta, acum e 18.32 si noroc ca nu inspecteaza nimeni inspectorii ca am iesi cam naspa:

bagajul nu e facut

bagajul nu e cantarit

n-avem cantar

n-am facut check-in-ul online

nu l-am printat

n-am tutunul necesar celor 3 saptamani de inspectie

Revenim cu detalii

No comments:

Post a Comment